het zuiden - Reisverslag uit Ban Tha Dan, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu het zuiden - Reisverslag uit Ban Tha Dan, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

het zuiden

Blijf op de hoogte en volg frank

18 Januari 2014 | Thailand, Ban Tha Dan

Vietnam is niet door gegaan , teveel problemen met visa, heb stempel gehaald moet nu Thailand verlaten 28 januari maar blijf tot 15 febr kijken wat ik kan doen
Vertrokken naar zuiden ,schijnt een eilandje te zijn wat vergeleken wordt met de Malediven .
Drie nachten geboekt op koh payam, het is hier inderdaad mooi ,witte stranden, blauw/groene zee, kleine baaitjes, geen auto s!
Maar....er zijn maar 4 resorts met 24uur elektriciteit, airco en wifi.
En aangezien ik toch niet echt een rugzaktype ben heb ik een vd 4resorts gereserveerd.
Per speedboat aangekomen stonden de motortaxi s al klaar
Bij het horen van de naam van het resort schudden 8 vd 10 lachend hun hoofd,NEE, daar reden ze niet naar toe?!!
Toch twee oudjes zo gek gekregen om ons naar het resort te brengen, al snel werd duidelijk waarom niemand interesse had,, de weg, sorry zandpad was zoo slecht , niet normaal
Aangekomen na totaal in elkaar geschut te zijn bleek het resort nagenoeg geen toeristen te hebben.
Ieder ander had blijkbaar wel de reviews gelezen, ik niet!
De"villa s" lagen mooi aan het privestrand, geweldige ligging maar de bedden waren nog van Fred flinstone geweest.
Eerste avond verplicht diner gebruikt in restaurant (we konden resort niet verlaten) eten was niet geweldig
Met veel moeite een scooter geregeld en teveel betaald natuurlijk maar we konden er nu tenminste op uit!
Twee dagen geweldige baaitjes gezien met de witte stranden en blauw/groene zee , heerlijk gegeten, helemaal goed
Vandaag vertrokken naar phang gna 200 km zuidelijker, goed hotel gevonden en een boot gehuurd, gaan morgen een tocht maken in de baai langs talloze rotsformaties die uit zee oprijzen
Verder nog niets vast gelegd, we zien wel
Groetjes frank

• 18 Januari 2014 - 19:51

Jeroen:

Ann zei net nog, die Frank die geniet echt van zijn leven. Ik denk dat ze gelijk heeft. Je leeft maar 1 keer, toch? Je moet er wat van maken. Lekker er op uit. Dat is ook wat wij altijd doen op vakantie, HEERLIJK. En wat een vrijheid in Thailand he? Ik zou zeggen, geniet er nog even van!

Jeroen

• 20 Januari 2014 - 20:21

Paulien:

Jeetje Frank, wat een leven heb je toch. Maar het gaat toch wel snel , want ik geloof dat je volgende maand alweer richting Nederland komt of vergis ik me dan. Als je weer terug bent , dan komen we wel weer een borreltje drinken op Marlot. Veel plezier nog en geniet er maar van. Groetjes Paulien