even terug - Reisverslag uit Ban Thung Iung, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu even terug - Reisverslag uit Ban Thung Iung, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

even terug

Blijf op de hoogte en volg frank

26 Januari 2014 | Thailand, Ban Thung Iung

De tocht per boot in phang gna was geweldig, hele mooie natuur , mangrove bossen,in een woord geweldig.
Doorgereden naar krabi ,mooi resort gevonden ,leek op een tempel,fotootje geplaatst op fb ,werd direct gebeld door Pascal met de vraag zit jij daar?
Bevestigend geantwoord en wat afgesproken voor volgende dag
Zijn met zijn vieren met boot naar 4eilanden geweest,bij laagtij kon je naar 3 eilanden lopen,hele belevenis
Alleen terug niet was inmiddels vloed geworden dus boot gebeld die ons vervolgens op kwam halen
Was een gezellig dagje erg warm daar!
Dus nu weer paar dagen terug in mijn huisje .
Ga van de week weer weg weet alleen nog niet waar naar toe?
Lezen jullie volg week
Kus

• 27 Januari 2014 - 09:29

Hilde:

Hoi Frank,

leuk weer wat van jou te lezen. Zo te zien heb je het toch reuze naar je zin. Geniet er nog maar van, want voor je het weet is het weer voorbij. Geniet van de zon want die is hier wel heel zeldzaam aan het worden.
    Trouwens leuk resort zo te zien (beetje disney achtig) en een indrukwekkende foto van de eilanden.
    groetjes van ons allemaal.