2014 - Reisverslag uit Ban Thung Iung, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu 2014 - Reisverslag uit Ban Thung Iung, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

2014

Blijf op de hoogte en volg frank

04 Januari 2014 | Thailand, Ban Thung Iung

Oud en nieuw gevierd in hua hin met bekenden uit den haag,direct 2 kilo aangekomen (teveel eten en drinken)dus hoogste tijd om weer een paar dagen te vertrekken.
Zijn op scooters 200 km zuidwaarts gereden er ligt daar een vrij onbekend privé eiland waar je heerlijk kunt snorkelen,doordat het niet bekend is bij toeristen stuit je weer op de gebruikelijke Babylonische spraakverwarringen,gewoon ja knikken op verkeerde momenten,toch heeft het wel wat ,AFen TOE
In het toilet van het toch goede resort werd met een tekening uit gelegd hoe je op het toilet plaats moest nemen,ze hebben hier ook food en dring?
Chique gegeten voor 2.50 euro met fles wijn erbij van 25.euroi ha ha wijn is aan de prijs hier!
Met speedboat naar privé eiland gevaren en gesnorkeld in 28 graden warm water omringd door veel gekleurde visjes, is goed te doen!
Blijf nog een paar daagjes en vertrek dan naar Vietnam, vanaf daar verder nieuws
Ps mag wel een paar kilootjes afvallen anders kom ik niet in de chi chi tunnels gegraven en gebruikt door de Vietnamezen

• 04 Januari 2014 - 14:54

Gerard:

Hallo Frank, zie dat je beter weer hebt dan hier in Zoetermeer. Ook wij zijn door de feestdagen een paar kg aangekomen. Niet erg want ik kan het hebben. Gewoon maatje groter. Met snorkelen raak je het snel kwijt. Geniet en groetjes van Gerard en z,n meissie

• 10 Januari 2014 - 09:24

Inge:

hallo frank ook voor jou nog de beste wensen en nog gefeliciteerd met tom 21 jaar
    wat leuk he ik heb je bungalow gezien wat een uitzicht geweldig en genieten doe je volop
    ik heb de fotoos ook gezien helemmaal leuk heimwee zul je niet hebben geniet maar verder
    en veel plezier groetjes jan en inge