de eerste 15 dagen - Reisverslag uit Buriram, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu de eerste 15 dagen - Reisverslag uit Buriram, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

de eerste 15 dagen

Blijf op de hoogte en volg frank

14 November 2014 | Thailand, Buriram

Aangekomen in hua hin huis gehuurd,scooter geregeld en rust daar was ik aan toe, wat kennissen zover nog aanwezig bezocht,even wennen aan temperatuur en tijdsverschil, komt goed
10dagen heerlijk bij gekomentijd om weer iets te ondernemen
Besloten naar oosten te gaan 800 km naar surin waar jaarlijks een elephant round up georganiseerd wordt.
Er sjokken dan 200 olifanten door de stad en doen zich tegoed aan buffetten speciaal voor hun klaar gezet, 2e nacht door gebracht inburiram een gebied wat allen bestaat uitrijstvelden wat armoede betekent ,de boeren hebben eenmaal per jaar een oogst wanneer ze qua weer. geluk hebben de andere 6 mnd werken in fabriek. Wat schetst mijn verbazing bij binnen rijden van de stad een gigantisch voetbalstadion en een nog groter race circuit, beide eigendom van een Thai , hoe bedoel je contrast.
Aangekomen in surin liep ik op een erg drukke markt met een hand in zak waar geld in zat(maandsalaris v Thai),niet omdat ik ze niet vertrouw ,maar je weet t maar nooit haha
Dus. Je begrijpt helemaal relaxed totdat ik opeens iets om mijn been voelde slaan, ik probeerde mijn been los te schoppen maar tevergeefs, ik draaide mij boos en angstig om zag een olifant die zijn slurf om mijn been had geslagen met een lachende Thaise begeleider er naast na het geven van 0.50 en een banaanwerd ik verlost uit de greep.
Olifanten zijn leuk ,niet op een markt maar op afstand.
Tot volg weken

  • 14 November 2014 - 10:26

    Jeroen:

    Hoi Frank,

    jammer dat we elkaar nog steeds niet hebben gezien. We hebben het best druk nu met 2 kids. We zijn verhuisd inmiddels, ons adres is nu n 199. Heel veel plezier daar toegewent. Ga maar lekker relaxen, dat heb je verdiend.

  • 14 November 2014 - 12:28

    Herma:

    Veel plezier Frank, lekker genieten van je rust en vrijheid, heerlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Buriram

frank

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 35125

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 16 Februari 2015

naar een andere wereld over 80 dagen

31 Oktober 2013 - 15 Februari 2014

geboekt

01 November 2012 - 19 Januari 2013

lang getwijfeld

08 November 2011 - 03 Januari 2012

vakantie!!!!!!!! 8 november 2011-3 januari 2012

Landen bezocht: