1emaand verstreken - Reisverslag uit Ban Samo Phrong, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu 1emaand verstreken - Reisverslag uit Ban Samo Phrong, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

1emaand verstreken

Blijf op de hoogte en volg frank

29 November 2014 | Thailand, Ban Samo Phrong

Auto gehuurd en vertrokken richting Birmese grens 450 km noordwest
Een mooi gebied,bergen en grote
meren.
Mooi hotel gevonden met uitzicht op meer,over gammele houten brug loop je naar overkant waar mon people leven,
zijn geen thaien en geen Birmesen,zeg maar openlucht gevangenis.
Tocht over meer gemaakt het water stond 6 meter lager dan verleden jaar!
Nu kon je een zeer oude tempel bekijken die verleden jaar geheel onder water stond--onvoorstelbaar!
Wat ook onvoorstelbaar is hoewel hoe minder toerisme hoe slechter het Engels
We belanden in een mooi restaurant ,maar werden niet veel wijzer vd menukaart maaaar. er stond ook spagetti carbonare en chicken burger
Dus zekere voor onzekere genomen en die twee bestelt
Geholpen. Door vriendelijke Thai die onze bestelling drie maal herhaalde,vervolgens zijn duim in hoogte stak en zei GOOD? Ik had zelfs nog geluid van kip nagedaan ja dat begreep hij wel ,hij maakte er zelfs een kippendansje bij.
Wij knikken en hij schreef onze bestelling op en lachend liet hij weten dat hij het allemaal begrepen had
Vervolgens kreeg mijnvriend bolognese en ik een hamburger
Ben weer terug in mijn huisje

• 29 November 2014 - 09:53

Jeroen:

Hahahaha, leuk man! Ach ja, als je maar lol hebt. Misschien dat ik ook ooit nog eens deze kant op ga. Wij waren eens in Mae Hong Son, ook echt mooi daar. Inderdaad niet toeristisch daar. De omgeving vond ik geweldig, mysterieus zelfs. Geniet van je tijd daar.

• 29 November 2014 - 10:25

Elwin:

Klinkt weer als een bijzonder anders ander land :-)! En dat is altijd heerlijk ontspannend, geniet er van! Groeten vanuit koud Den Haag, Elwin

• 29 November 2014 - 15:20

Herma:

Goed te horen dat alles naar wens gaat en een burger met een bordje spaghetti is nooit weg toch, lekker hoor. Groetjes, Herma xxx