huis gehuurd - Reisverslag uit Ban Hua Don, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu huis gehuurd - Reisverslag uit Ban Hua Don, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

huis gehuurd

Blijf op de hoogte en volg frank

28 November 2013 | Thailand, Ban Hua Don

Huisje gehuurd woon en een slaapkamer, badkamer en keukentje,airco,twee tv s
Koelkast en uitzicht op bergen,helemaal leuk.
Voor de rest niet veel te melden, maar dat jullie weten dat ik nog leef
Regelmatig toertjes op scooter,ook nog boottochtje gemaakt alhoewel was meer een racetochtje.
" kapitein" wat extra bahtjes gegeven en gezegd ; we hoeven niks te zien, alleen VOL het gas erop!! Helemaal leuk, thaien begrepen er niets van.
Wij hen meestal ook niet !
Oh ja mijn internationale rijbewijs verloren,dus dat kan geld gaan kosten binnenkort.
Ga over een weekje naar Laos ,denk ik haha
Kus

  • 28 November 2013 - 13:06

    Jeroen:

    Doe voorzichtig he Frank? Geniet ze. Ik ben jaloers, zit hier met stomme aanvraag waarvan ik over enkele weken oral proceedings heb. Niet iets waar je op zit te wachten.

  • 28 November 2013 - 16:36

    Paulien:

    Leuk dat je nog leeft. Ga je je eigenlijk nooit vervelen, zolang in je uppie.
    Het is hier ongezellig, somber weer, dus blijf maar lekker nog een paar maandjes daar.
    Groetjes Paulien

  • 29 November 2013 - 11:11

    Gerard:

    Beste Frank, wederom zie ik dat je je vermaakt. prima...maar rijbewijsje kwijt???? mij oma zei altijd tegen mij, geldt nu ook voor jou...het is maar goed dat je hoofd vast zit anders...... Groetjes en enjoy

  • 09 December 2013 - 16:59

    Inge:

    hallo frank eindelijk een reactie van ons je geniet volop zo te zien het ziet er ook mooi uit
    ben benieuwd hoe je laos vind ik hoor het wel veel plezier en tot horens liefs jan en inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Hua Don

frank

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 35147

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 16 Februari 2015

naar een andere wereld over 80 dagen

31 Oktober 2013 - 15 Februari 2014

geboekt

01 November 2012 - 19 Januari 2013

lang getwijfeld

08 November 2011 - 03 Januari 2012

vakantie!!!!!!!! 8 november 2011-3 januari 2012

Landen bezocht: