nationaal park - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu nationaal park - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

nationaal park

Blijf op de hoogte en volg frank

15 November 2013 | Thailand, Ban Don Rak

Een vd laatste stranddagen viel letterlijk in het water,kregen een heel klein staartje mee vd hurricane die op de philipijnen huisgehouden heeft(12000)doden.
12uur lang onafgebroken geregend en storm,straten praktisch onbegaanbaar,uitvallen van elektriciteit ,omgevallen bomen,strandtentjes gedeeltelijk verwoest,redelijke ravage.
Duurde 2dagen voordat alles weer redelijk functioneerde
Olifantenfeest laten schieten,te ver reizen,had er geen zin in.
Besloten naar nationaal park te gaan met de onuitspreekbare naam kaeng krachan Prachtig park,veel bergen,groen en groot meer met tal v eilandjes.
Boot gehuurd met zo n enorme vrachtwagenmotor erachter
Lagen 2 enorme papaja s aan boord,zat mij net af te vragen voor wie die bestemt waren,toen de kapitein ze in grote stukken sneed en vertelde althans in gebarentaal,voor apen die op een van die eilandjes verbleven,aangekomen bij HET eiland gebaarde hij mij die stukken in t water te gooien.
De apen sprongen vanaf bomen het water in om het voedsel te halen.
Zag opeens mijn kans schoon om revanche te nemen op apen die mij toch altijd een angstig gevoel geven,dus veilig vanuit de boot heb ik de grootste stukken die er waren richting hun net boven water komende koppen gegooid.
Met een zeer tevreden gevoel rest van boottocht afgemaakt.
Ben nu aangekomen in kanchanaburi aan de river kwai
Kus frank

• 15 November 2013 - 14:05

Jeroen:

Dat je die apen een lesje wilde leren begrijp ik heel goed! Ik ken ze.

• 17 November 2013 - 20:19

Odette:

Altijd al een apenmepper geweest? nu maar mooi weer opzoeken.gr, G en O

• 17 November 2013 - 21:01

Karin/michael:

Frankie Frankie wat maak je allemaal weer mee, ik dacht dat je daar voor je rust zat. Hoop dat het qua weer in rustiger vaarwater is beland en dat de apen in een ander gebied iets gezelliger zijn haha. Het is weer mooi om je verhalen te lezen. Maak er weer iets moois van en geniet van de mooie dagen en de dingen die je nog gaat doen.
    gr karin/mike en de kids