bijna sinterklaas - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu bijna sinterklaas - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

bijna sinterklaas

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg frank

03 December 2011 | Thailand, Hua Hin

Om in jullie sfeer te blijven, zal ik dit verhaal in rijm proberen te schrijven. Sinterklaas wordt hier niet gevierd, beetje vroeg maar de kerstbomen zijn wel al helemaal versierd. 5 december is hier wel groot feest alhoewel geen sinterklaas, maar de verjaardag van thailand zijn grootste baas. Een feest waar geen alcohol mag worden geschonken!, een zekerheid de thaien worden vandaag niet dronken. Dat is voor een thai een uitzonderlijk geval, want rijden onder invloed intresseert de thai geen bal. Wij drinken weinig tot niets, zijn gezond bezig hardlopen, tocht op een fiets. Ook een frisbee gekocht om te gooien in zee, maar dat valt G.V.D. niet mee. Ook het vangen is een probleem, want de frisbee vliegt met regelmaat over je hoofd heen. Nog bij omaatje gegeten die er nog steeds zit, ze wil al 2 jaar stoppen maar heeft gewoon nog teveel pit. Onze cowboy Dean, ook nog op het strand gezien. Hij raakte niet uitgepraat over het ''lichaam'', u raadt al van wie Tom is de naam. Het ''handsome lichaam'' heeft nog 4 dagen te gaan, voordat hij weer met beide benen op de nederlandse grond zal staan.
P.S. 3 keer hiep hiep hoera, 6 december is de verjaardag van jan en ka

• 04 December 2011 - 07:02

Pascale:

je bent de echte rijm koning haha nou tot dinsdag kussssss

• 04 December 2011 - 09:54

Elwin:

Het ziet er weer goed uit, zo te zien genieten jullie fantastisch! Genoeg mooie dingen en warm weer, daar smelten die chocoladeletters toch alleen maar :) Geniet geniet en groeten uit Den Haag!

• 04 December 2011 - 12:06

Gerard En Odette:

Beste Frank en Tom, nogsteeds zien we dat julie plezier hebben. Ga zo door. Fijn hé ..geen sinterklaas. Geen gezeur over inpakken, rijmen en wat gaan we geven. Zitten op het ogenblik de kerstkaarten al voor te bewerken. Toch veel werk. Je raad het niet.. maar onze kanjer van een kerstboon(80cm) staat al 14 dagen. Buiten verlichting is ook aangebracht maar die gaan na de sinterklaas aan. Ja,ja..je kun maar op tijd zijn.

Salut Gerard en Odette

• 05 December 2011 - 09:25

Daphne:

Leuke foto met omaatje!
    xxx

• 05 December 2011 - 20:32

Gerda:

Ik wil de foto met Budha op poster formaat...... so sweet...
    Nog drie nachtjes! Kus

• 06 December 2011 - 11:53

Caroline:

ohhhh wat leuk om omaatje op de foto te zien,ze doet t dus nog steeds hahaha.geniet nog lekker,ik ga weer naar huis helaas,groetjes caaroline

• 09 December 2011 - 07:25

Hilde:

Ben jaloers op jullie bruine huid. Hier is er niks aan; regen, wind en storm. De Sint kwam de daken niet op.
    Nu al volop in de kerstsfeer. Geniet ervan en niet vergeten... uit te rusten.

groetjes