Oud en nieuw2011 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Oud en nieuw2011 - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Oud en nieuw2011

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg frank

29 December 2011 | Thailand, Hua Hin

Countdown is begonnen, nog 2 dagen sluiten we '' gepast'' het oude jaar af en nog 5 dagen dan zit vakantie erop,
Laatste 10 dagen veel gegeten, dus ben verplicht om het teveel aan kilo s eraf te sporten om bijbetaling in het vliegtuig te voorkomen!.
Met pascale nog uurtje getennist en 100 golfballen weg laten rollen, RESULTAAT; bespanning eruit van geleende racket en club kapot, zag zo blad van de club samen met balletje verdwijnen.
Die taaien zien mij echt liever gaan dan komen!
Nog een keer getennist met mensen die hier wonen alleen jammer dat er na afloop altijd weer biertjes gedronken moeten worden?
Frisbee gegooid en paalgedanst( als je daar niet van af valt?)
Samen met 5 Hagenezen, hoe verzin je het zover van huis waarvan 1 die ik al 30 jaar ken
Dus ik hoop dat ik het nieuwe jaar nog mag beleven
MAAR voor alle anderen
EEN HEEL PRETTIG EN VOORAL GEZOND 2012
P.s. Sally , geen foto s die geschikt zijn om te plaatsen
Kusjes frank

• 29 December 2011 - 10:27

Elwin:

Hahaha klinkt als vanouds gezellig :) Heel veel plezier en voorzichtig met strijkerbommen, dat is een Haagse Traditie die ze in Thailand nog niet kennen. Goed 2012 ook voor jullie allebei!!

• 29 December 2011 - 10:32

Erwin:

Succes met kerstbomen rausen! uitmuntend en gezonde start van 2012! Ciao

• 29 December 2011 - 13:29

Pascale:

Plezier nog en een goed en gezond en sportief 2012....paaldansen is ook top sport haha xx

• 30 December 2011 - 07:19

Jeroen:

nou fijne roetsj dan maar....tot in het nieuwe jaar dikzak!

• 30 December 2011 - 09:31

Paulien:

Geniet nog van de laatste dagen en een goed 2012. We zien elkaar wel weer eens in het nieuwe jaar.
    Veel liefs Paulien

• 30 December 2011 - 11:32

Daphne:

Hmmz klinkt bekend dat golfclub fiasco, heb je er niet eerder ook al eentje doormidden geslagen??
    Misschien heeft het wel met je handicap te maken, ;)

Goede jaarwisseling morgen met de Hagenezen! xxx

• 30 December 2011 - 13:20

Karel:

Het loskomen van het clubhoofd van de golfclub is niet vreemd in Thailand. Is mij een paar jaar geleden ook overkomen. Ligt aan de luchtvochtigheid in het land. Ik zat trouwens even naar de achtergrond te kijken van je tennisfoto... Maar sta je daar niet middenin een lekkende Aziatische kerncentrale te lessen? De ballen zijn al geel uitgeslagen. De grond is blauw gekleurd. Wegsmeltend ijzer in de ballenhouder... Dit gaat niet goed. Let op jezelf en ga dat nieuwe jaar gezond in!

• 31 December 2011 - 12:57

Michael:

ziet er weer gezellig uit en ja golfen is niet voor iedereen weggelegd haha.
    hele fijne jaarwisseling en alvast een gezond, gelukkig en sportief 2012.
    groet, Michael Woods...