De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg frank

10 November 2011 | Thailand, Bangkok

Blijft een vreemd gegeven, na een reis van 21 uur ( inclusief tijdverschil en wachten ) dat de eerste nacht nooit erg lang is.
Heeft misschien ook te maken dat de voorbereiding van het Loi kratong ( Thaise lichtjesfeest ) plaatsvond, wat namelijk gepaart gaat met vuurwerk, veel, heel veel vuurwerk. Je vraagt je dan direct af, slapen die Thai-en s'nachts niet. Vanavond direct uitgenodigd voor groot feest ( 40 personen ) in Hollandra Montri guesthouse, daarna met zijn allen de stad in.
Dit kan je "rustig" een wekomsfeest noemen, dus dit bedoelen ze met vakantie ?

• 10 November 2011 - 10:06

Jeroen:

Ik zou graag op dit moment ook in Thailand willen zijn, lekker warm en relaxed. Ik moet nog even een paar maandjes doorwerken, in februari zijn wij aan de beurt.

Veel plezier Frank!!

• 10 November 2011 - 13:39

Daphne:

Jeeeej, jullie zijn goed aangekomen! Hopelijk slapen jullie straks na het feest wat beter en anders luid het advies: oordopjes in!!
    Veel plezier! xxx

• 10 November 2011 - 14:20

Gerda:

UCH...Frank, Tom is mee gegaan naar Thailand voor zijn rust! Hou je daar een beetje rekening mee?
    Dat arme kind komt straks doodmoe thuis ;-))
    Geniet jullie beide!!

• 12 November 2011 - 09:37

Gerard En Odette.:

Ja, ja, zogenaamd een druk seizoen gehad, lekker uitrusten en dan.... gelijk bij aankomt de hort op en het nachtleven in. Goed voorbeeld.
    Maar toch.. geniet ervan. Wij gaan naar Sinterklaas zijn aankomst. Als we wat krijgen geloven we weer. Ik mag ook vandaagde ramen lappen Fijn hé!

Groetjes Gerard en Odette.

• 15 November 2011 - 19:44

Wieteke:

Hoi Frank, je hebt al wat meegemaakt in die paar dagen dat je weg bent, geen last van water gehad in chiangmai? Zal al wel gezakt zijn denk ik. Veel plezier, we volgen jullie