chiang mai en het noordwesten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu chiang mai en het noordwesten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

chiang mai en het noordwesten

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg frank

15 November 2011 | Thailand, Bangkok

Tijdens de afsluiting van loi kratong vond er een grote optocht plaats met veel praalwagens. Na schatting waren er een miljoen mensen op de been ( duizenden wensballonnen in de lucht ) en wij er tussen in, als de bekende haringen in een ton. Totdat we ineens per toeval? midden in de parade terecht kwamen en we toch nog snel thuis waren. Hebben 2 dagen op een scooter de omgeving van chiang mai bezocht ( tijgers en hot springs ) en zijn we 3 dagen met de auto naar het noordwesten geweest ( 330 km heen ). De tijd heeft daar nog echt stil gestaan, dit is nog het echte thailand. We hebben de vluchtelingen uit Birma ( longnecks ) bezocht wat niet eenvoudig was, we moesten 10 rivieren oversteken en overstekende buffles ontwijken om ze te bereiken. Ook nog een grot bezocht met een banboe vlot. Morgen vertrekken we naar koh chang ( eiland tegen de grens van cambodja ) om uit te rusten.

• 15 November 2011 - 08:35

Jeroen:

Geniet ervan !

• 15 November 2011 - 09:33

Daphne:

Sawadee khap!
    Klinkt goed allemaal, ik zie jullie al lopen tussen de parade door.. :)
    Maarre the lion king doet gewoon een dutje, da's natuurlijk makkelijk poseren! De buffels zien er al een stuk spectaculairder uit! Veel plezier op Koh Chang, rust lekker uit, hakuna matata! xxx

• 15 November 2011 - 18:20

Gerda:

WOW....wat een lief klein kopje.....Zal toch schrikken zijn wanneer die zich ineens verveeld omdraait omdat ie jeuk op zijn rug heeft. Al heel wat spannende dingen mee gemaakt in een week tijd. Dan ben je natuurlijk toe aan een beetje rust. Geniet en rust lekker uit. Dikke knuf en kus