Het hoge noorden - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Het hoge noorden - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Het hoge noorden

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg frank

23 December 2012 | Thailand, Chiang Rai

Sorry beetje laat verhaaltje, had weinig internet verbinding, dan zegt men vakantie is ontspanning,dat geldt niet voor iedereen
Taxi rit van 3uur naar Bangkok , vervolgens 1uur vliegen om in chiang mai te komen(900)km verder, om vervolgens als gids te fungeren voor agassi met zijn Thaise steffie.
Veel gezien , ook Pascal, paar gezellige avondjes door gebracht,
Oh ja bijna vergeten, gezellig met zijn allen naar de Sunday walking Market,, als het aan mij had gelegen was ik direct terug gewalkd
druk!, niet normaal
Auto gehuurd en in 4dagen 1200 km afgelegd, geen TomTom ha ha,
Hoe hoger je kwam ,hoe meer thaien je zag met mutsen en dikke jassen aan, ik begrijp nu waarom, zo n muts kan je goed gebruiken als je gaat slapen
De weg eindigde bij grensovergang met Birma
Vlucht terug en weer 3uur in taxi, lekker ontspannend hè?
Ga vanavond mijn Haagse vrienden ontmoeten en ben bang dat het laat gaat worden.
Gelukkig komt Tom vrijdag en gaan we samen echt ontspannen
Bij deze wens ik iedereen HELE PRETTIGE KERSTDAGEN
en een GEZOND 2013

• 23 December 2012 - 11:51

Gerard En Odette:

Beste Frank en Pascalle, Heeft even geduurd maar dan toch even een berichtje van ons. Heel druk gehad met zakelijke Kerstgebeuren. Is nu afgesloten. Tussendoor hadden wij de jaarlijkse feestavond van de zaak waar ikzelf(25 jaar) en meerdere collegea hun jubileum hadden. Werd gegeven in de plaatselijke dancing in Heerde. Veel drank en koud/warm buffet. Was heel gezellig. We mochten overnachten met Thierry en Carine op Hotel in Epe. Ook heel gezellig. Blijf genieten, fijne feestdagen, mooie jaarwisseling en de groetjes aan Pascalle en Tom.xxx Gerard en Odette.

• 23 December 2012 - 11:53

Jeroen:

Doe iedereen de groeten Frank en wens iedereen inclusief jezelf fijne kerstdagen toe en een goed 2013. Ik zie je in het nieuwe jaar. Ben maar blij dat je daar zit. Vannacht is me de hele schuur onder gelopen, echt kut. Alles nat. Laarzen aan en schrobben maar. Dat hoort erbij, even lekker schelden lucht op.

J

• 23 December 2012 - 19:32

Ferry:

ja je moet wat reizen als je watwil zien Is
    het hier wat rustiger zie regelmatig fotoos langs komen erg leuk
    prettige kerstdagene en een fijne tijd met tom
    groetjes van de deursjes

• 24 December 2012 - 06:00

Pascale:

Het was al vermoeiend om te lezen haha, maar je was een super gids!
    De sunday market was gezellig gister weer net zo druk als vorige week.
    Nu kan je weer "even" uitrusten voor de volgende trip!
    Fijne kerst zie je donderdag
    kus

• 24 December 2012 - 10:39

Wieteke:

Hoi Frank,

Morgen komen wij ook die kant op. Zijn het weer hier hemaal zat. Leuk dat je zoveel reist kan je ons veel vertellen als we je zien op Koh Chang. Je weet waar we zitten he? Ik wens julie in ieder geval fijne kerstdagen toe en tot gauw. xx Anneiies

• 24 December 2012 - 20:47

Cornelius P: