Oud en nieuw - Reisverslag uit Ko Chang Noi, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Oud en nieuw - Reisverslag uit Ko Chang Noi, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Oud en nieuw

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg frank

31 December 2012 | Thailand, Ko Chang Noi

Tom opgehaald in Bangkok, 5uur met taxi naar ko chang,
eiland tegen grens van Cambodja , valt niet echt veel te vertellen
behalve dat t warm is, errug warm
Hebben ook oude bekenden ontmoet uit Amsterdam, erg Gezellie
vieren oud en nieuw samen
Wij vertrekken 4januari naar Bali, zijn zeer benieuwd, moet alleen 2000 baht betalen à d grens, want ik ben twee dagen te lang in thailand gebleven, maar ja geld moet rollen toch?
Ik wens iedereen een heel goed uiteinde en
Een HEEL GEZOND 2013
Kus

• 31 December 2012 - 12:56

Rene Montijn:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Frank,

Fijne jaarwisseling en een mooi 2013 toegewens, dat het een fijn jaar moge worden.
    Veel plezier op en geniet er nog van zolang het durrt.

gr, Rene Montijn

• 31 December 2012 - 14:33

Jeroen:

Ik wens jouw familie ook een fijn uiteinde toe en een gelukkig en gezond 2013, ook namens Ann en Sander. Als je weer terug bent moet je maar even bellen. Dan komen we weer een bak koffie leuten (Limburgs voor drinken) bij jou in het park.

• 31 December 2012 - 16:03

Paulien:

Leuk dat Tom het ook weer mag mee maken.

Je bent alweer een aardige tijd onderweg. Wanneer moet je weer terug zijn in Nederland?
    Veel plezier nog en een gezond en mooi 2013.

• 31 December 2012 - 20:33

Hilde:

Hallo Frank,
    Het knalt hier al om onze oren vandaag. Het was rustig tot op vandaar. Maar nu gaan ze wel los.
    Een héél goed eind (heb je ondertussen al gehad als ik dit bericht schrijf) maar in ieder geval een heel goed begin 20013. Een héél gezond en succesvol nieuw jaar toegewenst. Proost!!
    Geniiet nog met Tom en en de rest (het eind is bijna in zicht)t van de vakantie. Veel plezier nog en vele groetjes.
    Happy New Year !!!!!

• 31 December 2012 - 21:34

Herma:

Hey Frank, jij ook een gezond en gelukkig nieuw jaar, groetjes ook aan Tom en Pascal. XXX

• 04 Januari 2013 - 16:04

Gerard En Odette:

Beste Frank en Tom, een uitstekend en gelukkig 2013 toegewenst. Zo te zien heb je weer de nodige afstanden afgelegd. Geniet er maar van. Jaarwisseling is hier met veel vuurwerk(niet van mij wij zijn kijkers) gevierd. Vele groetjes Gerard en Odette