Natuur en cultuur - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Natuur en cultuur - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Natuur en cultuur

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg frank

03 December 2012 | Thailand, Hua Hin

Deze week veel tochten gemaakt op motor,een keer naar 7 etage tellende waterval,
Van te voren waren we door een Thaise. gewaarschuwd dat in dat regenwoud wilde olifanten leefden en veel apen, als tip gaf ze mee wanneer we wel gebeten zouden worden door een aap, we direct rechtsomkeert moesten maken richting ziekenhuis.
Maar wanneer een olifant ons pad kruiste , we nog veel sneller moesten keren en zeker niet proberen om erom heen te rijden bij watervallen schijnen ook visjes te zitten die het eelt van je voeten afknabbelen
Dus met kilo bananen en pelpinda s op weg, aangekomen bij regenwoud stond er een groot bord; NIET VOEDEREN,KIJK UIT WILDE OLIFANTEN.
Dus toch, paar thaien blij gemaakt met etenswaar
Uiteindelijk veilig aangekomen bij watervallen, 4etages beklommen, wat niet zo makkelijk is over natte rotsblokken ,vasthoudend aan touwen op teenslippers
Bij 4e niveau aangekomen zagen we veel visjes? zeg maar vissen!! Dus andere keer maar langs pedicure.
Vandaag 2uur privéles gehad in t maken van roosjes van fruit, zeer leuk om te leren maar toch meer weggelegd voor de echte priegelaars
Snee in mijn vinger, pijn in mijn ogen dus tijd om te stoppen
Vertrek van de week naar ko tao waar ik ga snorkelen tussen de nemo visjes
PS Jan en Karin vast van harte
Edward kan je mij mailtje sturen ben jouw adres kwijt

• 03 December 2012 - 17:43

Pasje:

Nou druk bezig geweest zeg, en gelukkig alles overleefd.
    Plezier op koh tao , zelfde resort?
    Enjoy het snorkelen je bent echt stoer bezig haha kijk uit he met de nemo visjes en goed adem halen!
    Kus

• 04 December 2012 - 10:55

Paulien:

Je hebt al weer veel meegemaakt. Je wordt nog creatief. Veel plezier verder met je reis.
    Groetjes Paulien