Het echte Thailand - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Het echte Thailand - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Het echte Thailand

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg frank

26 November 2012 | Thailand, Hua Hin

Zijn met auto in korat geweest, het armste gedeelte van Thailand
ze spreken geen Engels ,geen Europees eten en geen wifi ,maar natuur is mooi.
Over eten gesproken ,alles komt tegelijkertijd op tafel, vervolgens wordt er met een hand gepakt en gescheurd, fruit wordt gewoon even tussendoor gegeten
In nationaal park geweest een heel groot tropisch regenwoud, waar je heel veel apen, reëen en leguanen ziet lopen
Mooie tempel bezocht, wat bladgoud op Boeddha geplakt althans dat is de bedoeling maar mijn stukje zit of aan mijn vingers of waait langzaam weg
In Phimai een kmer ruïne bezocht
Karaoke bar geweest waar alleen bier en whisky wordt verkocht,
een dame zorgt er voor dat je glas geen moment de kans krijgt om half leeg te staan
Oh ja ook nog eend gegeten, deed mij toch iets teveel denken aan mijn vriendjes op Marlot
Zit nu aan de river kwai, terug in bewoonde wereld, over twee dagen Loi kraton feest, dan stromen er duizenden bootjes gemaakt van bloemen met kaars de rivier af
Dus vanaf nu weer berichtjes

• 26 November 2012 - 13:57

Jeroen:

Nou, dat klinkt echt interessant, dat Korat, vooral dat regenwoud lijkt me wel wat. Wellciht een bezoekje waard voor ons de volgende keer. Leguanen hebben wij ook wel eens gezien, echt grote beesten zijn dat. Zit je nu in Home Phoe Tuy ?

• 26 November 2012 - 15:48

Jan En Inge:

hallo frank je bent druk bezig leuk hoor heb je inmiddels pascale ook al ontmoet geniet maar verder van je reis en dan horen we weer van je dikke kus jan inge

Hallo Frank, leuk weer iets van jou te lezen. Dacht al, het blijft zo stil.
    Dat regenwoud is qua natuur waarschijnlijk super, maar al die beesten vind ik wel een beetje eng.
    Geniet er nog van...,ook van het mooie weer, hier was het krabben vanmorgen. Groetjes

• 30 November 2012 - 19:24

Edward:

Hoi Frankie,

Begrijp dat alles goed met je is en dat je geniet net "volle teugen". Dat eten met je handen en het vlees scheuren moet toch voor jou niet nieuw zijn, zie je noot anders doen!!!
    Heb je in het noorden ook bij de inheemse bevolking geslapen op zo'n lekker hard ultra dun matrasje?
    Ga je trouwens nog naar Cambodja & Laos? Ben benieuwd.!
    Kerel geniet ervan en voorzichtig en zal je blijven volgen!
    Gegroet mijn waarde!!!