Heb ik weer - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Heb ik weer - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Heb ik weer

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg frank

17 November 2012 | Thailand, Hua Hin

Wanneer men spreekt over Thaise dames, ziet iedereen van die kleine slanke poppetjes met sluik haar en een betoverende glimlach voor zich, toch?
Ik ben er een tegen gekomen daar passen 5 van die poppetjes in,laat nu haar oog vallen op mij(geluksvogel) ze heeft grote bos
krullend haar en gekleed in t zwart , tattoo s all over scheurt door de smalle straatjes op een 900cc Harley
Zij beschouwt mij nu als haar broer, wel veilig natuurlijk
maar zou eventueel een andere Thai (se)met mij willen praten(blijft natuurlijk altijd een vraag) dan wordt er al snel gefluisterd ;niet doen wat dat is de broer van boer(haar toepasselijke naam)
Dus het wordt nu tijd om elders mijn neus te laten zien
Laat volgende week weten waar ik zit
Kus frank

  • 18 November 2012 - 10:26

    Herma:

    Je kon het niet beter treffen toch, zo'n stoere beschermster? Maar uh, die zakken gravel, heb je daar niet een paar leuke Taise plaatjes voor? Het beeld van die zakken gravel roept bij mij bijna vergeten nachtmerries op van tennisbanen die voor 1 april klaar moesten zijn!!!

    He Frank, het was vorige week de 11de van de 11de en ik moest weer aan Luxemburg denken. Op die datum in 1975 kwamen jij en Erik Post ons ophalen van Luxemburg Airport met een Austin 7 die niet deugde. We hadden een heerlijke vakantie op de Bahama's gehad waar het 3 en een 1/2 week lang 38 graden was geweest. Met touwtjes hebben we de 2 koffers op het open achterklepje van Austin moeten binden en het was echt wurmen met 4 volwassenen in dat bakkie van Erik.

    In Luxemburg was het zo ongeveer 4 graden en die klote Austin gaf vrijwel direct de geest. Heel Luxemburg was het begin van de carnaval aan het vieren dus ze hadden echt geen tijd voor gestrande reizigers. Brrrrrrrrrrr wat hebben we een kou geleden voor we 12 uur later eindelijk met de trein weer in den Haag aankwamen en jullie moesten de andere dag ook nog eens terug om die klote autootje van Erik Post weer op te halen.

    Ja ja, dat was een slim zet van die Post, zeker gezien het feit dat er ook 2 goede auto's voor de deur stonden waar onze koffers met gemak in hadden gepast. Maar goed, achteraf gezien toch wel een leuke dag geweest omdat we allemaal best veel gevoel voor humor hadden maar ..... de 11de van de 11de is voorgoed in mijn geheugen gebrand.

    Nou vriend, geniet maar weer lekker verder en de groetjes aan Pascal.


  • 18 November 2012 - 10:29

    Herma:

    ps. zeg maar tegen Boer dat je al een zus hebt die in Rotterdam woont en die jou niet laat stelen door een of andere troel, Harley of niet ze blijft gewoon van je af.

  • 20 November 2012 - 08:32

    Inge:

    hallo frank hartelijk dank voor je cadeau via tom
    het was weer gezellig en erg druk maar heel leuk ik
    heb nu echt een mutsenleeftijd hoe is het verder met
    jou geweldig zeker allemaal geniet er verder van en tot het volgende berichtje
    dikke kus inge

  • 25 November 2012 - 10:17

    Gerard En Odette:

    Zoetermeer, veel wind, veel regen, goor koud...gewoon heel erg naar weer, zoals ik het altijd bewoord.. We hebben Tom gezien die ziet er goed uit. Alles goed aan de overkant? Het is even slil op de site.
    xxxxG en O

  • 04 December 2012 - 21:04

    Astrid :

    He als ze maar haar Harley meeneemt. Heb je er tenminste nog wat aan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

frank

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 35138

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 16 Februari 2015

naar een andere wereld over 80 dagen

31 Oktober 2013 - 15 Februari 2014

geboekt

01 November 2012 - 19 Januari 2013

lang getwijfeld

08 November 2011 - 03 Januari 2012

vakantie!!!!!!!! 8 november 2011-3 januari 2012

Landen bezocht: