Week verstreken - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu Week verstreken - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van frank deursen - WaarBenJij.nu

Week verstreken

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg frank

08 November 2012 | Thailand, Hua Hin

De eerste week zit erop, weinig gedaan, wennen aan warmte en eten
Begin elke dag met een dansje, want wat is het toch heerlijk wakker worden door de zon die door de gordijnen schijnt.
Oma(85)is er nog steeds met haar restaurant, geweldig eten
Dean de cowboy rijdt nog steeds over t strand met zijn wapperende manen
Op het strand wordt je herkent door alle verkopers waarvan je ooit iets gekocht hebt en maken dan een praatje in hun tengels
(Thai-Engels)
Loop elke dag op het strand ruim een half uur, met de nadruk op LOOP dus niet dat jullie denken dat ik al zwetend over t strand ren, nee alles met mate haha
Trek wat baantjes in zwembad(je)
Al dit alles om te vermijden dat ze mij weer BIG buddha noemen
bij terugkomst
Zo zie je maar vakantie hebben is niet zo gemakkelijk
Tot volgende week
Kus frank

• 08 November 2012 - 08:16

Gerard En Odete:

Goedemorgen Frank, Terwijl ik achter de welbekende gebreide onderbroek lag zat jij je verslagje te maken. Fijn dat je je weer onmiddellijk thuis voelt onder die kopern ploert. Ja...wij moeten ook wennen aan het weer....wind en regen en s'morgens al tegen het ruitenkrapweer. Zorg goed voor je sixbag en geniet ervan. Vele groetjes, Gerard en Odette.

• 08 November 2012 - 08:43

Paulien:

Leuk Frank, dat je weer helemaal op je plek bent. Lekker die zon, want die missen wij hier wel erg. Geniet uiteraard weer van de belevenissen, maar dat zal je zeker doen. Veel liefs.
    Paulien

• 08 November 2012 - 08:56

Pasje:

morning,
    gaat zeker best snel he, alweer een week!
    lekker genieten.
    kus pasje